Welkom!

3 april 2010

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. va:
    5 april 2010
    Prachtig zo'n reis blog met foto.
    zo kunnen we hier aan het thuisfront je krawatsen een beetje volgen.
    Daar zo warm, in je blote bovenlijj, hier amper 9°
    groetjes van va en moeder.
  2. Ikke:
    5 april 2010
    Ja al een zeer warm zonnetje aan de hemel.
    En wordt alleen maar beter en beter.
    Fons heeft me de raad gegeven nu te werken want binnenkort ligt iedereen op het strand. Wat nu al het geval is.
  3. vader:
    5 april 2010
    ze werken daar vroeg om in de namiddag hunne siësta te kunnen houden dacht ik. Maar die siësta kun je natuurlijk ook op het strand doen. Hou jij ook zo van de Grieken? Op alle Grieks eilanden waar ik al was waren de mensen al om ter vriendelijkst, mooie mensen die Grieken. Spijtig dat Griekenland failliet is, merk je daar iets van op het eiland?
  4. Wimpie RS:
    7 april 2010
    Griekenland is nog niet volledig failliet hé Fé.
    T zal zo'n vaartje wel (weer) niet lopen. OK, er zijn verschillende banken die extra staatssteun hebben gevraagd (dixit Papaconstantinou) maar zulks was nog niet zo lang geleden ook ons deel. En een half jaar later vragen de bestuurders van Fortis opslag aan de aandeelhouders. C'est quoi ça ce truc là?
    Volgens de Griekse centrale bank is het aantal slechte kredieten waarmee de banken zitten opgescheept in het vierde kwartaal gestegen tot 7,7 procent van de uitstaande kredieten. Daar gaan nog geen vulkanen voor uitbarsten. Grtjs Wimpie RS